اجرای برنامه‌های مشترک هلال‌احمر و کانون پرورش فکری در طرح ملی شوق رویش

برنامه‌های مشترک جمعیت هلال‌احمر استان کرمان و کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در قالب طرح ملی شوق رویش در تابستان امسال ویژه اعضای جوانان و داوطلب هلال احمر اجرا می‌شود.

به گزارش میراث آریا، اکبر خدادادی مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان کرمان با رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان دیدار و گفتگو کرد.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در این دیدار با توجه به فعالیت‌های مشترک و تخصصی هر دو مجموعه، به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین هلال‌احمر و کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در سطح استان اشاره کرد و گفت: برگزاری برنامه‌های آموزشی، امدادونجات، مهارت‌های زندگی در حوزه کودک و نوجوان با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از مفاد بسیار مهم این تفاهم‌نامه است.

رضا فلاح خاطرنشان کرد: برگزاری مانورهای مشترک در حوزه امدادونجات و تیم‌های تخصصی حمایت روانی و اجتماعی، هم‌افزایی و تعامل دو مجموعه در ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کرمان با اشاره به برگزاری کنگره شهدای امدادگر و ۱۱۹ نفر از امدادگران شهید استان کرمان در مردادماه امسال تصریح کرد: در برگزاری این کنگره از ظرفیت کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان نیز بهره مند خواهیم شد.

اکبر خدادادی مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان کرمان در این دیدار به خدمات ارزنده جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت: خدمات مشترک هلال‌احمر و کانون پرورش فکری در حوزه کودک و نوجوان قابل تامل است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان با اشاره به حضور به موقع هلال‌احمر در زمان بحران‌ها افزود: کانون پرورش فکری نیز در شرایط سنی حساس حوزه کودک و نوجوان حضور به‌هنگام دارد.

او با اشاره به تعامل و همکاری هر دو مجموعه در قالب تفاهم‌نامه همکاری اظهار کرد: ارائه آموزه‌های امداد و نجات به روش خلاقانه و هنرمندانه به کودکان و نوجوانان نیز از اهداف این تفاهم‌نامه خواهد بود.

خدادادی تاکید کرد: کانون‌های پرورش فکری کودک و نوجوان در سراسر استان نیز مرکز فعالیت‌های جمعیت هلال احمر خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403040500243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha