سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیاردی بخش خصوصی در خوانسار

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به شهرستان خوانسار و در جمع مسئولان شهرستان و خبرنگاران از خوانسار به‌عنوان منطقه‌ای که می‌تواند به قطب گردشگری غرب اصفهان تبدیل شود یاد کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا، صبح امروز ۶ تیرماه، سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفری نیم روزه به غرب استان اصفهان وارد شهرستان خوانسار شد.

او در این سفر از بافت طبیعی شهرستان، خانه‌های تاریخی ابهری، حبیبی، مسجد و حمام تاریخی بابا سلطان و برج‌های کبوتر منحصربه‌فرد این شهرستان بازدید کرد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حاشیه این بازدید گفت: بی‌تردید شهرستان خوانسار نه‌فقط به‌عنوان یک‌فصل، بلکه در تمامی اوقات سال می‌تواند به قطب گردشگری غرب استان تبدیل شود.

او افزود: خوشبختانه طی سال‌های گذشته و به‌ویژه در دولت سیزدهم به همت بخش خصوصی و با حمایت دولت سرمایه‌گذاری مناسبی در این شهرستان و در حوزه گردشگری انجام‌ شده است. به‌نحوی‌که گزارش‌ها حاکی است تاکنون در این شهرستان حداقل در سه سال گذشته بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال در این حوزه سرمایه‌گذاری شده است.

سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ادامه سفرش به غرب استان اصفهان، پس از بازدید از شهرستان خوانسار به شهرستان گلپایگان سفر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403040600280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha