راه‌اندازی دبیرخانه سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی در خانه تاریخی نصیرالملک شیراز

 دبیرخانه سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی ۶ تیر در خانه تاریخی نصیرالمللک شیراز افتتاح شد  و رسماً فعالیت خود را آغاز کرد.

 به گزارش میراث آریا ، امروز ۶ تیرماه آیین افتتاح دبیرخانه سومین دوره جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی در شیراز با حضور علیرضا تابش مشاور معاون میراث‌فرهنگی کشور و دبیر سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی، محمدباقر کشفی  رئیس گروه مشاوران و دستیاران استاندار فارس، محمد ثابت اقلیدی  مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس و تنی چند از مدیران و فعالان بخش‌های دولتی و خصوصی حوزه‌های میراث فرهنگی و گردشگری برگزار شد.

این آیین در خانه تاریخی نصیرالمللک یکی از بناهای فاخر و ارزشمند دوره قاجار در بافت تاریخی شیراز برگزار شد. در این آیین مقرر شد کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی دبیرخانه سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی مشخص شود و تمامی فعالیت‌ها در خصوص اجرای این رویداد بین المللی در این دبیرخانه انجام شود.

 در این مراسم شرکت‌کنندگان به بیان دیدگاه‌های خود برای هر چه بهتر و تخصصی‌تر  شدن برگزاری جشنواره در شیراز به عنوان میزبان سومین دوره جشنواره بین‌المللی چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403040600304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha