گردشگری اصفهان و روسیه گسترش می‌یابد/ آماده برقراری پروازهای مستقیم میان اصفهان و روسیه هستیم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از توسعه گردشگری میان اصفهان و روسیه خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، شامگاه روز گذشته ۶ تیرماه، نشستی صمیمی با حضور هیئت ۱۲ نفره از فعالان گردشگری کشور روسیه در اصفهان و امیر کرم‌زاده مدیرکل و جمعی از مدیران اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و همچنین فعالان گردشگری اصفهان در محل هتل پیروزی اصفهان برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در این نشست گفت: استان اصفهان با بیش از هفت هزار سال تاریخ تمدنی و با دارا بودن بیش از ۲۲ هزار اثر تاریخی، در کنار تنوع آب و هوایی و گونه‌های طبیعی و جانوری، از فرصت‌های مناسبی به‌منظور توسعه گردشگری با کشور روسیه برخوردار است.

امیر کرم‌زاده ادامه داد: در این نشست تلاش داریم تا گفت‌وگویی دوستانه شرایطی را فراهم آوریم تا هر دو کشور از مواهب اقتصادی صنعت گردشگری بهره‌مند شوند.

او افزود: در طول سال، ۱۵۰ رویداد گردشگری در اصفهان برگزار می‌شود که می‌تواند برای گردشگری خارجی جذاب باشد، لذا جدول این رویدادها و ویژگی‌های فرهنگی و گردشگری این رویدادها را در اختیار فعالان گردشگری روسیه قرار می‌دهیم تا بهتر بتوانیم برای گردشگری اصفهان و روسیه برنامه‌ریزی کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به افزایش کیفیت فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان، آماده برقراری پروازهای مستقیم میان اصفهان و نقاط مختلف کشور پهناور روسیه هستیم، لذا امید داریم تا فعالان گردشگری روسیه ضمن بازدید از جذابیت‌های تاریخی و زیرساخت‌های گردشگری اصفهان به‌ویژه در حوزه گردشگری سلامت که بسیار برای گردشگران خارجی مقرون‌به‌صرفه است شرایط را برای توسعه گردشگری فراهم کنیم.

کرم‌زاده تأکید کرد: ما مطابق با اعتقادات دینی و فرهنگ ملی خود موظف به حمایت کامل از گردشگران به‌ویژه درزمانی که مشکلی برایشان فراهم می‌شود هستیم، لذا فعالان گردشگری روسیه با اطمینان کامل از امنیت و اخلاق ورزی ایرانیان می‌توانند به اصفهان سفر کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403040700310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha