توسعه گردشگری عباس‌آباد در گرو همدلی و همراهی مدیران شهرستانی است/  ساماندهی خانه‌های مسافر در اولویت است

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همراهی مدیران را در اجرای برنامه‌های گردشگری خواستار شد و بیان کرد: هر اقدامی در راستای ایجاد زمینه‌های گردشگری نیازمند برنامه‌ریزی است.

به‌گزارش میراث‌آریا، نادر سحرخیز در ملاقات با حجت الاسلام احمدی، امام جمعه شهرستان که چهارشنبه ۶تیر ۱۴۰۳ انجام شد، با بیان این مطلب که برنامه محور بودن در گردشگری اهمیت بالایی دارد و اداره میراث‌فرهنگی نیازمند همراهی و همدلی همه مدیران شهرستان است، گفت: مطمئن هستیم با هماهنگی بیشتر اقتصاد گردشگری شهرستان رونق خواهد گرفت.

سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان عباس آباد ضمن بیان اهمیت اقتصاد گردشگری برای توسعه شهرستان عباس‌آباد همراهی مدیران را در اجرای برنامه‌های گردشگری خواستار شد و بیان کرد: هر اقدامی در راستای  ایجاد زمینه‌های گردشگری نیازمند برنامه‌ریزی است و سامان دادن به فعالیت بهره‌برداران واحدهای گردشگری شهرستان و شناسنامه‌دار کردن اینگونه تاسیسات را به نفع توسعه گردشگری شهرستان عباس‌آباد برشمرد.

او تقویت بازارچه‌های صنایع‌دستی و ایجاد کارگاه‌های تولیدی صنایع‌دستی را از دیگر برنامه‌های اداره میراث‌فرهنگی عنوان و تصریح کرد: با برندسازی محصولات صنایع‌دستی شهرستان عباس آباد زمینه حضور گردشگران را در شهرها و روستاهای شهرستان فراهم خواهیم کرد و کادو و سوغات را با برند این شهرستان گردشگری توزیع می‌کنیم.

سحرخیز همچنین موضوع جشنواره‌های گردشگری و فرهنگی را از دیگر برنامه‌های اداره میراث‌فرهنگی شهرستان عباس آباد بیان کرد و یادآور شد: با هدف معرفی شهرستان و جذب گردشگران و با همراهی راهنمایان گردشگری در جهت ایجاد جاذبه‌های فرهنگی تلاش خواهیم کرد. 

سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان عباس آباد در ادامه استفاده از ظرفیت کشاورزی شهرستان خصوصا گل و گیاه را برای توسعه گردشگری کشاورزی با اهمیت دانست و اشاره کرد: با ایجاد واحدهای بوم‌گردی در کنار گلخانه‌های متعدد این نقطه از جغرافیای زیبای کشور را به قطب گردشگری کشاورزی تبدیل خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام احمدی در ادامه این جلسه ضمن تبریک ایام عید قربان و غدیر گفت: در مبحث گردشگری ظرفیت بسیار داریم و می‌توانیم از داشته‌های خودمان بهترین استفاده راکنیم، 

امام جمعه شهرستان عباس‌آباد افزود: پرداختن به مسائل وارداتی ضربه‌های مهلکی به فرهنگ ما وارد کرده است و شاکله اصلی روستاها با ساخت ویلاهای آنچنانی ازبین رفت به بناهایی که در حال حاضر در بعضی از روستاها وجود داره اهمیت بدهید و حفظ کنید، باید ساماندهی خانه‌های مسافر در اولویت شما باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403040700318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha