بسیج نقش مهمی در توسعه اشتغال و کارآفرینی صنایع‌دستی دارد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره ظرفیت بسیج در حوزه‌های مختلف ازجمله حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی، گفت: بسیج نقش مهمی در توسعه اشتغال و کارآفرینی صنایع‌دستی دارد.

به گزارش میراث‌آریا، سعید طالبی پور امروز هفتم تیرماه در جلسه ارزیابی و نظارت ستادی از پایگاه‌های بسیج ادارات کل استانی که با حضور نمایندگان وزارت میراث‌فرهنگی برگزار شد، گفت: برگزاری جشنواره صنایع‌دستی بسیج اقدام ارزشمندی در راستای حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سه سال اخیر تمام برنامه‌های فرهنگی این اداره کل با همکاری بسیج و سپاه فتح استان برگزار شده است.

 طالبی پور تصریح کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور، برگزاری تور گردشگری ویژه جانبازان ۷۰ درصد به بالا، برگزاری جشنواره صنایع‌دستی، برگزاری برنامه‌های ویژه محرم و ماه رمضان برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد مهم‌ترین اقداماتی بود که با همکاری بسیج در این اداره کل برگزار شده است.

 او ادامه داد: تقویت روحیه بسیجی همکاران اداره کل باهدف خدمات‌رسانی بهتر به مردم در تمام نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار جدی این اداره کل است.

جلسه ارزیابی و نظارت ستادی از پایگاه‌ مقاومت بسیج اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد با حضور عباس ایمانی معاون امور استان‌های مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث‌فرهنگی در یاسوج برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403040700320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha