پوشش امدادی تا خدمات فضای دوست‌دار کودک در کرمان

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کرمان از ارائه خدمات امدادی، فرهنگی، اجتماعی و حمایتی به مناسبت عید سعید غدیرخم خبر داد.

به گزارش میراث آریا، هادی سلطانی با اشاره به برگزاری برنامه بزرگ «گذر غدیر» در مرکز استان بیان کرد: هلال‌احمر شهرستان در این مراسم با برپایی غرفه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، امدادی و سلامت قریب به ۷۰۰ نفر خدمات رسانی کرده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کرمان در ادامه به خدمات فضای دوست‌دار کودک در این مراسم اشاره کرد و گفت: بیش از ۴۵۰ کودک از برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، آموزشی و ... توسط جوانان هلال احمر بهره‌مند شدند.

او با اشاره به برپایی ایستگاه سلامت در این مراسم اظهار کرد: ۱۵۰ نفر با مراجعه به این ایستگاه، فشار و قندخون خود را اندازه گیری کردند.

سلطانی به پوشش امدادی این مراسم اشاره کرد و افزود: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر به بیش از ۸۰ نفر امدادرسانی کردند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کرمان با اشاره به جمع‌آوری کمک برای کودکان غزه در برنامه گذر غدیر تصریح کرد: ۳۰ نفر از اعضای امدادگران، جوانان و داوطلبان شهرستان کرمان در این مراسم خدمت رسانی کردند.

او در ادامه افزود: همچنین به مناسبت عید سعید غدیرخم ۶۰۰ خوراک گرم توسط خانه هلال بنی هاشم طبخ و در بین اهالی محلات کم برخوردار و افراد کارتن خواب حاشیه شهر کرمان توزیع شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403040700321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha