دعوت مدیرکل میراث‌فرهنگی خوزستان به مشارکت حداکثری و حماسی جامعه میراث در انتخابات

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان از جامعه عظیم میراث خوزستانی به مشارکت حداکثری و حماسی در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش میراث‌آریا، محمدحسین ارسطوزاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان در آستانه چهلمین روز از شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی شهید رئیسی از مردم خوزستان خواست تا در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند. 

او افزود: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از مظاهر اصلی مردم سالاری دینی و عرصه‌ای برای مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش است و انتخابات پیش رو در برهه حساس کنونی برای مردم ایران و جهان اهمیت دوچندانی دارد.

ارسطوزاده تصریح کرد: مسئله مهم و مورد تأکید همه دلسوزان نظام و انقلاب، مشارکت حداکثری و حماسی مردم در این انتخابات است. بدون تردید این نظام و انقلاب بدون حضور و اراده جوشان مردم دوام و بقایی نداشت و اقتدار امروز کشورمان در منطقه به پشتوانه همین حضور بی بدیل و حماسی مردم در میدان است. 

او گفت: یقینا مشارکت بالا موجب سرافرازی جمهوری اسلامی و کوتاه شدن زبان دشمنان این ملت خواهد بود. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان ادامه داد: من نیز به نوبه خود از همه آحاد مردم به ویژه اعضای خانواده بزرگ میراث و فعالان، مطالبه گران، پژوهشگران و صنعتگران حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان دعوت می‌کنم برای گذار از تنگناها و مشکلات اقتصادی و دست یافتن به ایران مقتدر و استوار درانتخابات شرکت کنند.

ارسطوزاده تصریح کرد: امیدوارم به فضل و اراده الهی و با حضور دشمن شکن مردم در این دوره از انتخابات، رئیس جمهوری کارآمد، معتقد به مبانی انقلاب اسلامی و توانا در استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها انتخاب شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403040700357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha