مشارکت حداکثری در انتخابات منشاء قدرت نظام و عزت ملت است

استاندار گیلان با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه شرعی؛ انقلابی و ملی است، گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات منشاء قدرت نظام وعزت و سربلندی ملت است.

به‌گزارش میراث‌آریا، اسدالله عباسی روز جمعه قبل از رای دادن در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در منزل شهیدان محمد، قدرت الله و محمود یوسفی در جمع خبرنگاران گفت: نظام اسلامی ما الگوی کاملی از مردمسالاری دینی و جمهوریت در عرصه بین المللی است و در این میان پشتوانه مردمی از جمله نقاط اصلی اتکای نظام است.

استانداری گیلان افزود: حضور مردم در عرصه تعیین سرنوشت خود معنادار بوده و این مشارکت و حضور در هر دوره موجب اقتدار نظام است.

او در ادامه از مردم خواست در ساعات تعیین شده و تا حد امکان در اول وقت پای صندوق های اخذ برای انتخاب نامزد اصلح حضور یابند و کار را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

عباسی با بیان اینکه ۲ هزار و ۶۸۸ شعبه اخذرای برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گیلان از ساعت هشت صبح فعال شده و تا ساعات ۱۸ نسبت اخذ رای مردم اقدام می کنند، تصریح کرد: ضمن اینکه مطابق معمول احتمال تمدید این زمان هم وجود دارد.

عباسی با بیان اینکه مردم گیلان همانند گذشته در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سربلند خواهند شد، افزود: مردم انقلابی ما که همواره در همه صحنه ها خلق حماسه کرده اند امروز هم با بصیرت و آگاهی در انتخاب رئیس جمهور اصلح با مشارکت گسترده خود برگ زرین دیگری بر افتخارات این دیار و ایران زمین می افزایند.

نماینده عالی دولت در گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: باید در حفظ آرمان های شهدا بکوشیم، آنان ناظر بر اعمال ما هستند از اینرو باید با شرکت در انتخابات دین خود را ادا کنیم.

شهیدان محمد، قدرت الله و محمود یوسفی اهل منطقه پیربازار رشت بودند که به ترتیب در سال های ۶۳، ۶۴ و ۶۵ در مناطق عملیاتی مریوان، اشنویه و شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403040800366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha