بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری اردبیل به صورت مستمر انجام می‌شود

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از انجام بازدیدهای نظارتی بر تاسیسات گردشگری استان در فصل پیک ورود گردشگران خبر داد.

به گزارش میراث آریا، یحیی نجارقابل امروز ۱۰ تیرماه ۱۴۰۳ گفت: با توجه به قرار گرفتن در فصل تابستان و افزایش ورود گردشگران به استان اردبیل بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری، مراکز خدماتی و رفاهی و واحدهای خدمات‌رسان به صورت مستمر انجام می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: این بازدیدها در دو قالب تلفیقی یا مشترک با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مختلف مانند میراث‌فرهنگی، بهداشت، تعزیرات، صمت و اماکن و در قالب دستگاهی به صورت تخصصی از واحدهای تحت‌نظر هر دستگاه اتفاق می‌افتد.

او تاکید کرد: بازدید از محورهای مهم گردشگری و مناطق گردشگرپذیر استان در اولویت قرار دارد و نظارت بر مراکز خدمات رفاهی، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها، کیفیت و نرخ خدمات، بهداشت محیط و رعایت قوانین در این بازدیدها مد نظر قرار می‌گیرد.

نجارقابل ادامه داد: استان اردبیل در فصل تابستان یکی از مطبوع‌ترین شرایط آب و هوایی را در کنار جاذبه‌های متعدد طبیعی و تاریخی دارد که همین امر موجب استقبال گسترده گردشگران از اردبیل به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور می‌شود و لازم است که تاسیسات گردشگری و واحدهای خدمات‌رسان شرایط مناسبی را برای میزبانی از مسافران داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403041000426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha