سیستان و بلوچستان جزو استان‌های خوب کشور در حوزه بسیج است

معاون امور استان‌های پایگاه‌های بسیج ادارات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور گفت: سیستان وبلوچستان در حوزه فعالیت و عملکرد بسیج ادارات جزو استان‌های مطلوب کشور است.

به گزارش میراث آریا، عباس ایمانی 10 تیرماه در دیدار با فرمانده بسیج ادارات سیستان و بلوچستان گفت: محور اصلی فعالیت بسیج در ادارات خارج شدن افراد از چرخه اداری و انجام اقدامات جهادی، خودجوش و موثری است که افزایش روحیه امید و خودباوری، نشاط روانی و امنیت روانی مردم را به ارمغان بیاورد.

معاون امور استان‌های پایگاه‌های بسیج ادارات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور افزود: بسیجیان در ادارات لازم است در کنار امورات روزمره و تعریف شده، در زمینه خدمت‌رسانی بی منت به مردم نیز ورود جدی داشته باشند و امروز نوک پیکان فعالیت‌ها باید به سمت اقدامات محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی و جهاد تبیین باشد.

او ادامه داد: استان‌ها باید به این باور برسند که می‌توانند در حوزه بسیج ادارات با مشارکت و هم افزایی فعالیت های خود را با نگاه‌های ملی به منصه ظهور برسانند و در نهایت خروجی همه این امورات باید کسب رضای خداوند و کمک به معیشت شهروندان باشد.

به گفته ایمانی، سیستان و بلوچستان در حوزه بسیج ادارات فعالیت خوب و مطلوبی داشته که لازم است در برخی زمینه ها تقویت شده و با همکاری بسیجیان فعال خود، سپاه استانی و شهرستانی و بسیج هنرمندان اقداماتی با ابعاد اجرایی وسیع‌تر، ملی و با اثربخشی ماندگارتر انجام دهد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403041000452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha