«از سفر تا صنعت» همراه با رادیو اقتصاد

مجله رادیویی «از سفر تا صنعت» با موضوعات تخصصی صنعت گردشگری از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا، حمیده سلطانی تهیه‌کننده رادیو اقتصاد گفت: اقتصاد گردشگری بخش مهم و قابل توجهی از درآمدهای ملی را تشکیل می‌دهد و ظرفیت بالایی در ارزآوری و اشتغال زایی دارد، از اینرو برنامه «از سفر تا صنعت» با هدف حمایت از صنعت گردشگری و ایجاد زمینه‌های لازم برای توسعه آن، در رادیو اقتصاد راه اندازی شد.

او افزود: این برنامه در قالب گفت‌وگوهای تخصصی سعی دارد چالش‌ها، فرصت‌ها و سیاست‌های حاکم در تمام ابعاد گردشگری را با تاکید بر رشد درآمد ملی بررسی کند.

سلطانی با اشاره به ظرفیت‌های متنوع کشور در جذب گردشگر بیان کرد: ما تلاش می‌کنیم در برنامه به انواع مختلف حوزه‌های گردشگری مانند گردشگری مذهبی، اجتماعی، ورزشی، سلامت، بوم‌گردی و گردشگری تاریخی و فرهنگی پرداخته شود.

این تهیه‌کننده با تاکید بر ثروت‌آفرینی، اشتغال‌زایی و زنجیره‌ تولید و تامین گسترده‌ای که صنعت گردشگری به همراه دارد، اظهار کرد: ما در برنامه «از سفر تا صنعت» نگاه ویژه‌ای به مشاغل حوزه گردشگری داریم و سیاست‌گذاری‌های کلان این حوزه در مناطق مرزی و نیز توسعه گردشگری روستایی را  با حضور مسئولان و کارشناسان تحلیل و بررسی می‌کنیم. 

او ادامه داد: با توجه به رابطه‌ تعاملی که بین توسعه گردشگری و محیط زیست پایدار وجود دارد، تلاش می‌کنیم سیاست‌های حاکم زیست محیطی در این حوزه را برای مخاطبان تبیین و گردشگری پایدار را ترویج کنیم.

سلطانی با تاکید بر اهمیت راهکارهای مدیریتی و بازاریابی حرفه‌ای در توسعه گردشگری، گفت: ما در این برنامه بخشی با عنوان «جهانگرد» را به بازتاب تجربه‌های مدیریتی کشورهای مختلف در زمینه جذب گردشگر اختصاص داده‌ایم و همچنین در آیتم «نشانی» به موضوع برندسازی اماکن و مقاصد گردشگری می‌پردازیم.

«از سفر تا صنعت» به تهیه‌کنندگی حمیده سلطانی چهارشنبه‌ها ساعت ۱۰ به مدت ۵۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۹۸ مگاهرتز از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403041000471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha