همگرایی قوه قضاییه به‌منظور حفاظت از میراث‌فرهنگی اصفهان

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان اصفهان از همگرایی قوه قضاییه با این یگان با هدف حفاظت از مواریث ارزشمند تاریخی اصفهان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، امروز دوشنبه ۱۱ تیرماه، فرمانده و جمعی از همکاران ستادی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان اصفهان با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب شهید توانا، با معاون دادستان و قاضی ویژه شعبه رسیدگی به جرائم میراث‌فرهنگی استان اصفهان دیدار کردند.

در این نشست علی قربان پور، فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان اصفهان گفت: بی‌تردید استان اصفهان یکی از استان‌های پیشرو در امر همگرایی میان دستگاه قضایی و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است.

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه شعبه تخصصی رسیدگی جرائم مربوط به میراث‌فرهنگی در این دادسرا در شعبه پنجم بازپرسی مستقر است، همکاران دستگاه قضایی در تمامی ایام هفته آماده رسیدگی به شکایات حوزه میراث‌فرهنگی بوده و از آمادگی لازم برای ابلاغ دستور ویژه قضایی به ضابطان یگان حفاظت به‌منظور اجرای هرچه بهتر وظایف خود برخوردار هستند.

در این دیدار از تلاش‌های معاونت دادستان استان و قاضی شعبه ویژه رسیدگی به جرائم میراث‌فرهنگی در پاسداشت هفته قوه قضاییه توسط فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان تجلیل شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403041100496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha