نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اردبیل بعد از چند سال وقفه برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اردبیل در مردادماه خبر داد.

به گزارش میراث آریا، حسن محمدی ادیب امروز دوشنبه ۱۱ تیرماه در جلسه هماهنگی نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اردبیل که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل برگزار شد، گفت: نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اردبیل قدمتی طولانی دارد که بعد از وقفه چند ساله با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ۱۵ تا ۱۹ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: درخواست هنرمندان صنایع‌دستی استان برای برگزاری این نمایشگاه و مساعدت‌های استاندار اردبیل در یک سال گذشته زمینه برنامه‌ریزی و اخذ مجوزهای لازم از وزارت میراث‌فرهنگی برای برگزاری این نمایشگاه را مهیا کرد.

او تاکید کرد: این نمایشگاه با حضور صنعتگران همه استان‌های کشور و در سطح ملی برگزار می‌شود و فصل تابستان با توجه به حضور گردشگران در استان اردبیل بهترین زمان برای برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی خواهد بود.

محمدی ادیب با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه‌ها در معرفی و عرضه محصولات صنایع‌دستی، ادامه داد: مشکل اصلی حوزه صنایع‌دستی در معرفی و فروش محصولات است و علاوه بر اقدامات خوبی که در سال‌های اخیر در زمینه توسعه صادرات و لغو پیمان سپاری ارزی برای صادرات صنایع‌دستی انجام شده است، برگزاری نمایشگاه‌ها بهترین امکان برای رونق این حوزه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403041100514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha