همکاری‌های ایران و ویتنام در حوزه گردشگری گسترش می‌یابد

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی که به ویتنام سفر کرده است، روز دوشنبه ۱۱ تیرماه با هوانگ دائو کوانگ معاون وزیر فرهنگ، ورزش و گردشگری ویتنام دیدار کرد.

به‌گزارش میراث آریا، علی‌اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در سفر خود به ویتنام، با هوانگ دائو گوانگ، معاون وزیر فرهنگ، ورزش و گردشگری این کشور ملاقات کرد.  

در این ملاقات طرفین به تبادل و نظر و گفت‌وگو در خصوص به روزرسانی یادداشت تفاهم گردشگری بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری سوسیالیستی ویتنام، افزایش نشست‌های بین بخش دولتی و خصوصی با هدف شناخت متقابل از ظرفیت‌های بخش گردشگری دو کشور و تسهیل ورود شهروندان ایرانی با لغو روادید از سوی طرف ویتنامی پرداختند. 

قرار است برنامه همایش گردشگری (Roadshow) با نام «به ایران خوش آمدید» با حضور شالبافیان معاون وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایران و کوانگ و نمایندگان بخش خصوصی و دولتی امروز در هتل پولمن در هانوی افتتاح شود و طرفین ضمن معرفی ظرفیت‌های گردشگری ایران، بخش‌های خصوصی دو کشور مذاکرات دوجانبه‌ای با هدف توسعه صنعت گردشگری انجام دهند. 

معرفی ظرفیت‌های گردشگری جمهوری اسلامی ایران امروز با عنوان «به ایران خوش آمدید» با حضور شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، هوانگ دائو کوانگ معاون وزیر فرهنگ، ورزش و گردشگری ویتنام و نظری سفیر جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان بخش خصوصی فعال در حوزه گردشگری دو کشور در هتل پولمن شهر هانوی برگزار شد. 

این گفت وگو و دیدار با هدف تقویت همکاری‌های دوجانبه و ایجاد فرصت‌های جدید برای توسعه صنعت گردشگری در هر دو کشور با توجه به تسهیلات ویژه دولت ایران در اجرای مقررات لغو روادید یک طرفه برای گردشگران ویتنام انجام شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403041200534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha