صدور موافقت اصولی گردشگری مازندران تنها با پیوست فرهنگی امکان‌پذیر است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: موافقت اصولی مجموعه‌های گردشگری حتما با پیوست‌های فرهنگی صادر می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا، حسین ایزدی سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ در جلسه فصلی ستاد اقامه نماز ‌که باحضورتعدادی از دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان در سالن اجتماعات اداره‌کل میراث‌فرهنگی مازندران برگزار شد با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم به اهمیت پیوست فرهنگی اقامه‌ی نمار در مناطق نمونه گردشگری و سواحل و تفرجگاه‌ها گفت: موافقت اصولی مجموعه‌های گردشگری حتما با پیوست‌های فرهنگی صادر می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران رعایت مسائل فرهنگی حجاب و ضرورت کنترل و نظارت بر آن به‌ویژه در ایام سفرهای نوروزی را از جمله انتقادات این اداره‌کل برشمرد و گفت: یکی از موارد مهم در بازدیدهای نظارتی ستاد خدمات سفر ضرورت سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی بوده که از مقدمات شرعی لازم برای اقامه نماز است و البته در سطح عالی وزارتخانه شخص وزیر هم بجد پیگیر این مسئله بودند که تاحدودی هم برای سامان‌دهی موثر و مفید واقع شد.

او در این جلسه تاکید کرد: مطالبه اجرایی امر خطیر حجاب و ضرورت رعایت حدود اسلامی و قانونی در بین گردشگران در مناطق مختلف استان، تفرجگاه‌ها وسواحل توسط این اداره به تنهایی کارساز نیست. 

ایزدی در ادامه از رئیس ستاد اقامه نماز استان درخواست کرد: همه‌ی مجموعه‌های متولی این قانون با وحدت رویه با مجموعه ستاد خدمات سفر همکاری کنند تا این مساله در استان بدرستی نظارت شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403041200580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha