نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب و کارهای خُرد زنجان آغاز به کار کرد

نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب و کارهای خُرد در محل نمایشگاه‌های بین المللی کاسپین زنجان گشایش یافت. 

به گزارش میراث آریا، سید میکائیل موسوی روز ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ بعد از بازدید از غرفه‌های صنایع‌دستی نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب و کارهای خُرد زنجان اظهار کرد: این رویداد با هدف حمایت از مشاغل خانگی و کسب و کارهای خُرد و در راستای شعار سال ۱۴۰۳ (جهش تولید با مشارکت مردم) برگزار شده است. و می‌تواند تاثیر به سزایی در معرفی توانمندی‌های صنعتگران استان داشته باشد و موجب بازاریابی و افزایش فروش محصولات آن‌ها شود. 

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی افزود: نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد از ۱۱ تا ۱۵ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود که بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه برای عموم علاقمندان از ساعت ۱۶ تا ۲۲ آزاد است. 

او ادامه داد: ملیله‌کاری، چاقوسازی، قلم زنی روی مس، چاروق دوزی، گیوه بافی، گلیم بافی، مینا کاری، گلیم بافی، سفال و سرامیک، زیورآلات، تولیدات چرم و بافتنی سنتی و غیره از جمله صنایع‌دستی ارائه شده در این نمایشگاه است. 

موسوی گفت: استحکام خانواده به عنوان یکی از اهداف جدی دولت در گروی عوامل مختلفی است که توسعه مشاغل خانگی یکی از آن‌ها است و اشتغالزایی و ترویج فرهنگ کار و امیدآفرینی را در پی دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403041300610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha