تجلیل از ۲ هنرمند صنایع‌دستی استان سمنان به‌عنوان بانوی تأثیرگذار ملی

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از کسب عنوان بانوی تأثیرگذار ملی در دومین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار توسط ۲ هنرمند صنایع‌دستی استان سمنان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، سمانه سلطانی‌پور گفت: در دومین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار که روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد، دو هنرمند صنایع‌دستی استان سمنان عنوان بانوی تأثیرگذار ملی در زمینه اقتصاد و کارآفرینی را کسب کردند.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: در این رویداد از خانم پریسا محبی هنرمند رشته چرم دست‌دوز سنتی از شهرستان شاهرود و ملیحه ذوالفقاریان هنرمند رشته سوزن‌دوزی از شهرستان مهدی‌شهر، دو هنرمند صنایع‌دستی استان سمنان به‌عنوان بانوی تأثیرگذار ملی در زمینه اقتصاد و کارآفرینی تجلیل شد.

سلطانی‌پور بابیان اینکه در دومین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار، بانوان تأثیرگذار علمی، پژوهشی، فناوری، اقتصاد، کارآفرینی، هنر، تعلیم و تربیت و فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی، گفتمان‌سازی و معرفی شدند، گفت: در هر یک بخش از هشت بخش این رویداد، یک نفر به‌عنوان برگزیده ملی و یک نفر به‌عنوان برگزیده استانی انتخاب شد و تعدادی از بانوان هم در این بخش‌ها شایسته تقدیر بودند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403041400680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha