آمادگی مدارس ستاد اسکان فرهنگیان آذربایجان‌شرقی در ایام تابستان

معاون گردشگری آذربایجان‌شرقی در جریان بازدید خود از ستاد اسکان فرهنگیان استان از آمادگی مدارس این استان برای اسکان فرهنگیان در ایام تابستان خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا، علیرضا بایرام‌زاده امروز یکشنبه ۱۷ تیرماه ضمن بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان استان طی سخنانی اظهار کرد: مدارس آماده شده ستاد اسکان فرهنگیان در جریان ستاد خدمات سفر تابستان سال جاری از آمادگی کامل برای میزبانی شایسته از فرهنگیان، کارمندان دولتی و عموم مردم در ایام تابستان برخوردار هستند.

معاون گردشگری آذربایجان‌شرقی ادامه داد: تعدادی از مدارس آماده شده برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تیرماه سال‌جاری نیز از امروز در مسیر تدارک و تجهیز برای میزبانی از گردشگران ورودی به استان خواهند بود.

او با اشاره به امکانات رفاهی مطلوب مراکز اسکان فرهنگیان گفت: مدارس آماده شده مفروش دارای تلویزیون، یخچال و سایر ملزومات رفاهی مورد نیاز مسافران و گردشگران هستند که از این حیث از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.

بایرام‌زاده خاطرنشان کرد: گردشگران عزیز می‌توانند برای هماهنگی با ستاد اسکان فرهنگیان در تبریز با شماره تلفن ۳۵۵۳۷۲۰۰-۰۴۱ تماس گرفته و یا به آدرس تبریز- ارتش جنوبی، خیابان نیروی انتظامی، بین اشکان و میدان پاسداران مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403041700771
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha