کرمانشاه توان تبدیل شدن به قطب گردشگری سلامت را دارد

معاون گردشگری استان کرمانشاه، گفت: کرمانشاه با توجه به ظرفیت‌های موجود و زیرساخت‌های در دست اقدام توان تبدیل شدن به قطب گردشگری سلامت غرب کشور را دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا وحید امیری روز دوشنبه ۱۸ تیرماه در جلسه کمیته گردشگری سلامت استان، اظهار کرد: گردشگری سلامت یکی از ظرفیت‌های ویژه استان کرمانشاه است که نیازمند توجه جدی است.

معاون گردشگری استان کرمانشاه، افزود: استان کرمانشاه با داشتن مرزهای متعدد رسمی با مناطق کُردنشین و قسمت‌های عرب‌ نشین کشور عراق از ظرفیت ممتازی برای خدمات‌دهی به مردم عراق در حوزه درمان برخوردار است.

او ادامه داد: امکانات بسیار خوب درمانی در کنار متخصصین و جراحان ممتاز در استان و نزدیکی مسیر امتیاز ویژه کرمانشاه است که باید به آن توجه کرد. 

امیری گفت: پروژه‌های پیشران بسیار خوبی در حوزه گردشگری سلامت در استان در دست اجرا است که با بهره‌برداری از آن‌ها کرمانشاه توان تبدیل شدن به قطب گردشگری سلامت غرب کشور را دارد. 

او افزود: با تشکیل کار گروه ویژه گردشگری سلامت در استان در ماه‌های گذشته اقدامات مناسبی انجام شده است و یک مسیر مناسب برای توسعه گردشگری سلامت در کرمانشاه پیش بینی شده است. ب

معاون گردشگری استان کرمانشاه با بیان اینکه کشور عراق بازار هدف اصلی ما در گردشگری سلامت است، تاکید کرد: باید به گونه‌ای فعالیت کرد که بیماران عراقی با حداکثر جذب از استان کرمانشاه عبور نکنند و کرمانشاه بیشترینرین بهره‌برداری را از این بازار داشته باشد. 

او گفت: ما همه توان خود را به کار می‌گیریم که در کنار دانشگاه علوم‌پزشکی استان این مساله در استان سامان‌دهی شود.

این جلسه با حضور نمایندگان و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی، نظام پزشکی و سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری سلامت برگزار شد. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403041800816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha