سامان‌دهی و تجهیز سرویس‌های بهداشتی استان کرمان

مشاور مدیرکل و مسئول پیگیری امور مربوط به سرویس‌های بهداشتی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: کار احداث، تجهیز و سامان‌دهی بیش از ۷۰ چشمه سرویس بهداشتی توسط این اداره کل انجام شده است.

به گزارش میراث آریا، حسین سرگزی گفت: در راستای زمینه‌سازی برای ارائه خدمات مناسب‌تر به گردشگران و توسعه زیرساخت‌های گردشگری و دستورات موکد وزارت میراث‌فرهنگی اداره کل استان کرمان نسبت به احداث، تجهیز و سامان‌دهی ۷۰ چشمه سرویس بهداشتی در سطح استان اقدام کرده است.

مشاور مدیرکل کرمان افزود: این اداره کل در قالب تفاهم نامه با شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر روستا و برای ارائه خدمات مناسب‌تر در مسیرهای گردشگرپذیر، مساجد بین راهی، بقاع متبرکه و روستاهای هدف گردشگری با تخصیص اعتبار ۱۰ میلیارد ریال نسبت به سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی اقدام کرده است.

او در ادامه اظهار کرد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی کرمان نسبت به نصب تابلوهای راهنمای جاده‌ای و بنرهای مرکز پاسخگویی ۰۹۶۲۹ در محورهای مواصلاتی جاده‌ای و سرویس‌های بهداشتی سطح شهر و بین‌راهی استان برای رفاه حال مسافران و گردشگران اقدامات موثر و مناسبی انجام داده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403041900941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha