به گزارش میراثآریا، مهرداد آهکی گفت: مجمتعهای خدمات رفاهی مکلف شدهاند تا برای بهبود خدماترسانی به مسافران، نسبت به نظافت و ارتقای بهداشت مکانهای مختلف از جمله سرویسهای بهداشتی و نمازخانهها اقدام و شرایط خدمات بهتر در زمینه فنی و تعمیرات، تعویض روغن و آپاراتیها را فراهم کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان همدان افزود: ضرورت آمادگی نظافت و آراستگی نمازخانهها و همچنین پاکیزگی سرویسهای بهداشتی واقع در مجتمعهای خدماتی رفاهی و اماکن بین راهی از مواردی است که بر آن تاکید شده است.
او ادامه داد: در همین راستا با توجه به مصوبه ستاد خدمات سفر کشور کمیته ویژه برای پیگیری موضوعات و انجام بازدیدهای مستمر و دورهای متشکل از نمایندگان دستگاههای مرتبط تشکیل شده که به صورت دورهای از مجتمعهای خدماتی رفاهی، نمازخانهها، سرویسهای بهداشتی موجود در جایگاههای سوخت، رستورانها، واحدهای اقامتی و پذیراتی بین راهی بازدید به عمل میآورد.
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان در پایان گفت: از همه هموطنان و هم استانیها تقاضا داریم در صورت داشتن هرگونه شکایات، انتقاد و پیشنهاد در مورد مجتمعهای خدماتی رفاهی با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.
انتهای پیام/
نظر شما