هم‌افزایی پارک علم و فناوری لرستان و اداره‌کل میراث‌فرهنگی در راستای حمایت از شرکت‌های فناور و خلاق استان

معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری لرستان گفت: در راستای حمایت از شرکت‌های فناور و خلاق استان، جلسه مشترک پارک علم و فناوری لرستان با اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برگزار شد.

به گزارش میراث آریا، غلامعباس دهقانپور گفت: با هدف هم‌افزایی در راستای حمایت از شرکت‌های خلاق و برنامه‌ریزی حضور در نمایشگاه بین المللی صنایع‌دستی، امروز ۲۰ تیرماه جلسه مشترک بین معاونین پارک علم و فناوری لرستان و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برگزار شد.

معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری لرستان هدف از برگزاری این جلسه را بررسی راهکارهای همکاری مشترک و هم‌افزایی در راستای حمایت از شرکت‌های فناور و خلاق حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جهت افزایش مشارکت آن‌ها در تولید اشتغال‌آفرین و همچنین ایجاد زمینه رشد، توسعه و افزایش صادرات کالا و خدمات مرتبط با این حوزه برشمرد.

او افزود: در این جلسه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی در استان لرستان برای تابستان ۱۴۰۳ و همچنین حضور واحدهای فناور و خلاق استان در نمایشگاه بین‌المللی تجاری- صنعتی منطقه‌ای ارمنستان با همکاری شرکت هنرپردازان چرم فرتاک- از واحدهای فناور شهرستان بروجرد- مورد توافق و برنامه‌ریزی پارک علم و فناوری لرستان و اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403042000989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha