انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه مابین میراث‌فرهنگی، تعاون و کمیته امداد شهرستان بانه

تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه مابین ادارات میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بانه منعقد شد.

به گزارش میراث‌آریا، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بانه در این‌باره گفت: با توجه به امتیازاتی که کمیته امداد امام خمینی (ره) برای اشتغال مددجویان در نظر می‌گیرد، این تفاهم‌نامه فرصت مناسبی برای حمایت و توانمندسازی هنرمندان حوزه صنایع‌دستی در شهرستان به وجود می‌آورد. 

محمد حسینی هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه را بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود، افزایش تعاملات و همپوشانی بین بخشی، همچنین توانمندسازی اقتصادی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد امام(ره) عنوان کرد و افزود: ٣٠ درصد از تسهیلات مشاغل خانگی تخصیصی به کمیته امداد شهرستان برای شالبافان آرمرده اختصاص می‌یابد.

در این جلسه‌ ضمن انعقاد این تفاهم‌نامه که با حضور معاون و کارشناسان کمیته امداد استان و رئیس شهرستان، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه و رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بانه برگزار شد، محمد حسینی رئیس اداره میراث‌فرهنگی این شهرستان و فرشاد دباغی رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی به‌دلیل همکاری و تعامل مناسب، از سوی مدیرکل کمیته امداد(ره) کردستان تجلیل شدند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403042301160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha