افزایش نظارت، ارائه خدمات شایسته را فراهم می‌کند

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان سمنان گفت: افزایش نظارت‌ها موجب افزایش کیفیت ارائه خدمات در شهرستان سمنان می‌شود.

به گزارش میراث آریا، مریم طاهر دوست محمدی در نشست با رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان سمنان گفت: با توجه به فصل تابستان و افزایش مسافرت‌ها، تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری فاقد مجوز می‌تواند از فعالیت واحدهای متخلف جلوگیری کند و زمینه را برای ارائه خدمات شایسته توسط واحدهای دارای مجوز فراهم کند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان افزود: اداره میراث فرهنگی شهرستان سمنان به‌عنوان متولی امر گردشگری و اداره نظارت بر اماکن عمومی به‌عنوان متولی امر بازرسی، با نظارت دقیق بر نرخ نامه‌های مصوب و اوزان غذاهای ارائه‌شده می‌تواند موجب رضایتمندی مسافران و گردشگران را در شهرستان سمنان شود.

مریم طاهر دوست محمدی گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان و ایام سفر لازم است تا با برگزاری بازدیدهای مشترک و افزایش همکاری‌ها، زمینه ارائه خدمات مطلوب را به مردم و گردشگران در شهرستان سمنان فراهم کنیم.

او افزود: ثبت آمار روزانه مسافران از سوی واحدهای اقامتی در سامانه سنا و نظارت بر آیین‌نامه‌های ایمنی تأسیسات گردشگری از دیگر مؤلفه‌هایی است که می‌تواند به ما کمک کند تا با پایش دقیق، بتوانیم به بهترین نحو خدمت‌رسانی کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403042701391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha