نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اردبیل فرصت مهمی برای استان است

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اردبیل که در مردادماه برگزار می‌شود فرصت مهمی برای استان و صنعتگران این حوزه است.

به گزارش میراث آریا، کمال‌الدین میرجعفریان در جلسه هماهنگی نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اردبیل، گفت: صنایع‌دستی نمود واقعی مشارکت مردم در تولید است و در راستای ایجاد بازار مناسب برای فعالان این حوزه و معرفی محصولات هنرمندان این حوزه برگزاری نمایشگاه‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد.

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل افزود: همچنین برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اردبیل فرصت مهمی برای استان و صنعتگران حوزه صنایع‌دستی در معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های صنایع‌دستی و گردشگری استان است.

او تاکید کرد: صنایع‌دستی می‌تواند در تحول اقتصادی کشور تاثیرگذار باشد و از همه دستگاه‌های مرتبط انتظار داریم که در برگزاری این نمایشگاه همکاری و حمایت کامل را با اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان داشته باشند.

میرجعفریان ادامه داد: همچنین از عوامل اجرایی نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اردبیل انتظار داریم که با برنامه‌ریزی‌های لازم به دنبال ایجاد دستاورد از این نمایشگاه باشند تا شاهد برگزاری نمایشگاه صرف به عنوان یک عملکرد نباشیم.

معاون استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی و تبلیغات این نمایشگاه اهمیت ویژه‌ای دارد و باید با تبلیغات گسترده شاهد حضور پرشور گردشگران و هم استانی‌ها در این نمایشگاه باشیم.

نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اردبیل از ۱۵ تا ۱۹ مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403042801418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha