پیاده‌روهای ساحلی در غرب استان مازندران ایجاد می‌شود

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: پیاده‌روهای ساخلی در غرب استان برای رفاه مردم توسط شهرداری‌ها ایجاد می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا، سید شمس‌الدین حسینی پنجشنبه ۲۸تیر ۱۴۰۳ گفت: سواحل و روخانه‌ها یکی از بزرگترین و بهترین فرصت‌هاست و استان‌های شمالی به ویژه مازندران و غرب استان از این نعمت برخورداند ولی متاسفانه ازاین فرصت استفاده خوبی تشذه و زیرساخت‌ها آماده نیست.

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: در اعتیار ۱۴۰۲ ردیف ساماندهی سواحل اختصاص داده شد و مبالغی هم در پایان سال تخصیص پیدا کرد.

او با بیان این مطلب که در استان مازندران، شهرداری‌های همراه بوده و پای کار آمده‌اند، ادامه داد: رودخانه‌های دارای ظرفیت مثل چشمه کیله در شهر تنکابن شناسایی شدند و دو پروژه چشمه کیله و خشکداران با هماهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی معرفی شدند که به زودی مراحل اجرایی و اداری آن انجام خواهد شد. 

حسینی در ادامه گفت:در قانون بودجه ۱۴۰۳ تبصره ۱۳ امکانی فراهم شده که پروژه‌های عمرانی در ادارات‌کل میراث‌فرهنگی برنامه‌ریزی شود.

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس‌آباد تصریح کرد: شهرداری‌های غرب استان در تلاشند پیاده‌روهای ساخلی را برای رفاه مردم ایجاد کنند که با چالش‌هایی مواجه هستند که توسط ما پیگیری‌های خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403042801447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha