فرآیند سرمایه‌گذاری در استان آذربایجان شرقی تسهیل شود

سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی بر ضرورت تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری در استان و همکاری دستگاه‌های مرتبط و مسئول در روند تسریع سرمایه‌گذاری تأکید کرد.

به‌گزارش میراث آریا، تراب محمدی در جلسه روز پنجشنبه ۲۸ تیرماه شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان‌شرقی ضمن تأکید بر لزوم تسریع روند سرمایه‌گذاری در استان گفت:ضروری‌ست که مدیران دستگاه‌های مسئول در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری در استان، فرآیند سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی را کوتاه و تسریع کنند.

سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره اهمیت شورا به‌عنوان بالاترین نهاد تصمیم‌گیری برای توسعه استان اظهار کرد: شورا بالاترین نهاد تصمیم‌گیری برای توسعه استان است که طرح ها و درخواست‌هایی که توسط دستگاه‌ها برای تصویب به شورا واگذار می‌شوند، از قبل باید به اعضای جلسه ارائه شود تا با مطالعه و اعمال نظرات کارشناسی لازم، در این خصوص رأی‌گیری انجام شود.

او افزود: طرح هایی که در شورای برنامه‌ریزی استان به ویژه در حوزه تولید و صنعت تصویب می‌رسند، باید به جد پیگیری شوند تا به سرانجام رسیده و منجر به اشتغال‌زایی شود.

محمدی با انتقاد از طولانی شدن فرآیند برخی استعلامات در صدور مجوز ها گفت: متاسفانه برخی استعلامات چندین ماه طول می‌کشند و این امر باعث دلسردی سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403043001475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha