شکوفایی ظرفیت‌های گردشگری در سایه هم‌افزایی به دست می‌آید

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت سیزدهم بالاترین سطح تعامل را بین مجلس و دولت شاهد بودیم و در استان آذربایجان‌غربی این تعامل و همکاری شکل ویژه‌تری داشت.

عادل نجف‌زاده نماینده مردم آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار میراث‌آریا گفت: استان آذربایجان‌غربی سرزمین فرصت‌های بی‌کران الهی است و باید با این باور به توسعه استان نگاه کنیم.

او افزود: احصای فرصت‌ها در حوزه اقتصاد، مرز، گردشگری و کشاورزی یک کار ضروری و ساده است اما قطع یقین شکوفایی ظرفیت‌ها در سایه هم‌دلی و هم‌افزایی به دست خواهد آمد.

نجف‌زاده تصریح کرد: در دولت سیزدهم بالاترین سطح تعامل را بین مجلس و دولت شاهد شدیم و در استان آذربایجان‌غربی این تعامل و همکاری شکل ویژه‌تری داشت.

نماینده مردم آذربایجان غربی با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان برای توسعه تصریح کرد: ۳۰ درصد از کل پایانه‌های کشور در آذربایجان‌غربی قرار دارد و در کشاورزی نیز سرآمد هستیم و اگر از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده کنیم می‌توانیم در صدر استان‌های کشور قرار بگیریم.

نجف‌زاده با اشاره به آغاز روند توسعه استان آذربایجان‌غربی تأکید کرد: آینده استان پر شتابنده و با همین روال ادامه دارذ و آینده مطمئنی را برای مردم شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403043101554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha