بهره‌برداری از ۱۰ دستگاه موتورسیکلت در یگان حفاظت میراث‌فرهنگی خوزستان

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی خوزستان گفت: یگان حفاظت این اداره‌کل، ۱۰ دستگاه موتورسیکلت ۱۲۵ را به تجهیزات ترابری خود اضافه کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا، سرهنگ کاظم میرمقدم گفت: با توجه به گستردگی جغرافیایی استان خوزستان و باوجود تعدد آثار تاریخی، تردد و عملیات سرکشی نیروهای یگان حفاظت به این مناطق به‌منظور پاسداری از این آثار تاریخی و باستانی استان ضروری است.

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی خوزستان ادامه داد: بر همین اساس، با پیگیری‌ها و حمایت‌های انجام‌ شده از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، در راستای تقویت ناوگان موتوری یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان خوزستان و به منظور حفاظت اطمینان بخش از آثار تاریخی، موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی و گردشگری، سرکشی به آثار تاریخی، بازارچه‌های صنایع‌دستی، ایجاد امنیت پایدار و به منظور اقدامات پیشگیرانه حفاظتی در حوزه یگانی، تعداد ۱۰ دستگاه موتورسیکلت ۱۲۵ مدل ۱۴۰۳ به بدنه ناوگان یگان حفاظت تزریق شد.

او افزود: این موتورسیکلت‌ها دارای بیمه‌نامه هستند و به همراه کلاه‌کاسکت خریداری شده‌اند و قرار است پس از طی مراحل اداری به پایگاه‌های حفاظت میراث‌فرهنگی شهرستان‌های رامهرمز، شوش، آقاجاری، دزفول، بهبهان، اهواز، مسجدسلیمان، لالی و شوشتر تحویل داده شوند.

میرمقدم یادآور شد: پیگیری‌هایی نیز برای تأمین‌اعتبار و خرید تجهیزات لجستیکی در دستورکار این یگان قرار دارد.

بهره‌برداری از ۱۰ دستگاه موتورسیکلت در یگان حفاظت میراث‌فرهنگی خوزستان

انتهای پیام/

کد خبر 1403043101584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha