آمادگی مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر اردبیل برای خدمات‌رسانی به گردشگران تابستانی

مالک و مدیرعامل مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر گفت: مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر در تعطیلات تابستانی آماده خدمات‌رسانی به گردشگران است و در این راستا تمهیدات لازم انجام شده است.

زهرا اللهیاری در گفت و گو با خبرنگار میراث آریا گفت: با توجه به قرار گرفتن در ایام تعطیلات تابستانی و افزایش ورود گردشگران به استان اردبیل، مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر تمهیدات لازم را برای میزبانی از گردشگران و خدمات‌رسانی انجام داده است.

مالک و مدیرعامل مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر افزود: اولویت مجموعه پل معلق مشگین‌شهر با داشتن امکانات تفریحی، هیجانی، خدماتی و پذیرایی جلب رضایت گردشگران داخلی و خارجی است و در این راستا از تمام ظرفیت مجموعه استفاده می‌کنیم.

او تاکید کرد: راه‌اندازی طرح‌های توسعه‌ای هم در مجموعه مبنای کار قرار گرفته است و اکنون چند پروژه در حال اجرا داریم که در صورت حمایت مسئولان این طرح‌ها در زمان مقرر به بهره‌برداری می‌رسد.

اللهیاری ادامه داد: پل معلق مشگین‌شهر از زمان بهره‌برداری در گردشگری و اقتصاد منطقه تحول ویژه‌ای به وجود آورده است و نیاز است با توجه به حضور چشمگیرگردشگران در مشگین‌شهر زیرساخت‌های خدماتی و تفریحی مانند مجموعه پل معلق در سطح شهرستان توسعه پیدا کند.

مدیرعامل مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر خاطرنشان کرد: مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر آماده ایجاد زنجیره گردشگری با سایر شهرهای گردشگری استان و استان‌های گردشگرپذیر همجوار است تا شاهد رونق بیشتر صنعت گردشگری باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403050200037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha