میزبانی ۱۹ روستای سیستان و بلوچستان از زوار و گردشگران حسینی پاکستانی

سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۱۹ روستای این استان در سال‌جاری میزبان زائران پاکستانی عازم اربعین حسینی خواهند بود.

به گزارش میراث آریا، ادهم کرد زابلی گفت: با مساعدت استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی سیستان و بلوچستان و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ردیف اعتبار مناسبی برای تجهیز و بهبود زیرساخت این روستاها از جمله ساخت موکب و نمازخانه، خرید ماشین آلات و آبخوری در نظر گرفته شده است.

سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: هم اکنون دهیاری های روستاهای اعلام شده با کمک شهرداری‌ها در حال ساخت موکب و تجهیز آن هستند.

او افزود: مردم استان همانند سال‌های گذشته آماده میزبانی از زوار اربعین حسینی از کشورهای همسایه هستند و امیدواریم امسال هم به بهترین شکل این میزبانی انجام شود.

سیستان وبلوچستان به دلیل همجواری با کشورهای پاکستان و افغانستان همه در ساله در ایام اربعین حسینی پذیرای خیل عظیمی از زائران و گردشگران مذهبی از این کشورهاست که به منظور میزبانی شایسته از این مسافران از بدو ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران و در طول مسیر تردد آنها برنامه ریزی های خوبی انجام می شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403050300081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha