آماده‌سازی پایانه مرزی ریمدان سیستان وبلوچستان برای استقبال از زائران پاکستانی

فرماندار چابهار گفت: امسال سومین سالی است که زائران حسینی کشور پاکستان از جنوب سیستان و بلوچستان در پایانه مرزی ریمدان وارد کشور می‌شوند و با تمام توان خدمتگزار آنها هستیم.

به گزارش میراث آریا، جواد سپاهی در بحث آماده‌سازی پایانه مرزی ریمدان ویژه ایام اربعین بیان کرد: در سال‌های گذشته خدمات خوبی برای زائران ایرانی و کشورهای همسایه رقم خورد و امسال هم با جلسات و پیگیری در بحث خدماتی با تمام توان نسبت به سال قبل در خدمت زائرین امام حسین (ع) خواهیم بود.

فرماندار چابهار افزود: جاده مرزی ریمدان که نزدیک ۵۰ کیلومتر در حال دو بانده شدن است برای رفاه زائران به بهره‌برداری می‌رسد و در بحث سایبان سازمان راهداری همکاری لازم انجام و امکانات خدمات آب و برق فراهم شده است.

او در خصوص آماده سازی سایر زیرساخت ها نیز بیان کرد: مسجد پیامبر اعظم و نمایشگاه بین‌المللی و مکان‌هایی از جمله حسینیه سیستانی‌ها، مساجد، مدارس برای ارائه خدمات به زائران حسینی و گردشگران مذهبی آماده‌سازی و ساماندهی شده است.

مرز ریمدان به دلیل نزدیک بودن به کلان‌شهر پاکستان (کراچی) که تنها ۶۰۰ کیلومتر فاصله دارد این روزها میزبان زائران اربعین حسینی (ع) است و در حال حاضر روزانه صدها زائر اربعین حسینی پاکستانی از مرز ریمدان دشتیاری وارد کشورمان می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403050300091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha