بهره‌برداری از خانه بازی‌ کودک پارک باغشمال تبریز تا پایان مردادماه

شهردار منطقه ۳ تبریز از افتتاح خانه بازی کودک پارک باغشمال در راستای احیای هویت و توسعه این پارک فرهنگی تاریخی تا پایان مردادماه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش میراث آریا، علی قاسمی امروز چهارشنبه ۳ مردادماه ۱۴۰۳ گفت: در یکی از سالن‌های مجموعه تاریخی فرهنگی پارک باغشمال، خانه بازی‌کودک (شهربازی مسقف) به مساحت ۷۵۰ مترمربع در حال احداث است که با تلاش عوامل اجرایی، امید است که این پروژه تا پایان مرداد ماه سال‌جاری به مرحله بهره‌برداری برسد.

شهردار منطقه ۳ تبریز ادامه داد: مجموعه خانه بازی‌کودک پارک باغشمال در راستای احیای هویت و توسعه این پارک فرهنگی تاریخی با مشارکت بخش خصوصی در مجموعه تاریخی و فرهنگی پارک باغشمال در حال احداث است.

او افزود: عملیات احداث خانه کودک در یکی از سوله‌های بازسازی و بهسازی شده پارک باغشمال، در مکانی با مساحتی بالغ‌بر ۷۵۰ مترمربع در حال اجراست که با احداث این شهربازی مسقف در این پارک در نقطه مرکزی شهر، امکان خوبی برای خانواده‌ها فراهم خواهد آمد تا هنگام حضور در پارک، کودکان‌شان بتوانند از فضای اختصاصی بازی ویژه‌ای استفاده کنند.

قاسمی با اشاره به عملیات کف‌سازی پیاده‌راه‌های فاز دوم در مسیر بهسازی و بهره‌برداری هرچه بیشتر فرهنگی از پارک باغشمال گفت: عملیات کف‌سازی به مساحت ۲۰هزار مترمربع در فاز دوم پارک باغشمال از تیرماه آغاز شده که در این راستا تاکنون ۶هزار مترمربع کف‌سازی اجرا شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403050300101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha