حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی خراسان در میز خدمت پاسخگویی به مطالبات مردم قاین

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی با حضور در میز خدمت، پاسخگوی مطالبات مردم در محل مصلی نماز جمعه شهر قاین بود.

به‌گزارش میراث‌آریا، با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و همراهی فرماندار قاینات، ۲۰  نفر از مدیران‌کل و ۱۰ نفر از مدیران شعب بانک‌های استان، روز سه‌شنبه ۳ مردادماه ۱۴۰۳، میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم در محل مصلی نماز جمعه شهر قاین برگزار شد.

هادی شاه‌وردی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز با حضور موثر در این برنامه به سوالات و ابهامات مراجعان به صورت مبسوط و مستدل پاسخ داد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، با تاکید بر لزوم  ارتباط چهره به چهره مسئولان و مردم به دور از تشریفات اداری گفت: ما از همه ظرفیت‌ها برای حفاظت از آثار تاریخی و توسعه گردشگری و صنایع‌دستی استان بهره‌گیری می‌کنیم.

او ادامه داد:خدمت جهادی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم و تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان از  اولویت‌های اداره‌کل است و برپایی میز خدمت و حضور مدیران در میان مردم  نقش مهمی در حل مشکلات مردم، تسریع در پاسخگویی به مطالبات، پیگیری خواسته‌های مردم و ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات دارد. 

شاه‌وردی گفت: از عمده‌ترین مسایل و مطالبات مردم در این میز خدمت، درخواست تعیین تکلیف اراضی شهر قدیم از سوی مالکین، رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، کمک به تکمیل زیرساخت‌های گردشگری، بیمه فعالان حوزه صنایع‌دستی، پرداخت تسهیلات ارزان قیمت، راهنمایی متقاضیان سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری شهرستان، گسترش فروشگاه‌های عرضه مستقیم و تسهیل حضور صنعتگران در نمایشگاه‌های خارج از استان، احداث بازارچه دایمی صنایع‌دستی در مرکز شهرستان و صدور مجوزات سه‌گانه در حوزه صنایع‌دستی بود، که راهنمایی‌های لازم صورت گرفت و درخواست‌های مطرح‌ شده با رعایت اولویت‌بندی توسط کارشناسان اداره‌کل پیگیری و در دستورکار قرار خواهد گرفت.

این برنامه که در محل مصلای قاین برگزار شد، شاهد استقبال پرشور و گرم همشهریان بود و تا اذان ظهر ادامه یافت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403050300115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha