همکاری دستگاه‌های اجرایی در رفع موانع سرمایه‌گذاری استان خراسان جنوبی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی  در بازدید از پروژه‌های احداث مجتمع گردشگری در شهرستان قاینات گفت: دستگاه‌های اجرایی در رفع موانع سرمایه‌گذاری استان باید همکاری کنند.

به‌گزارش میراث‌آریا، مهدی جعفری با همراهی فرماندار شهرستان قاینات، جمعی از مدیران‌کل استان و مسئولین شهرستان از پروژه احداث مجتمع گردشگری در روستای مهمویی قاین روز سه‌شنبه ۲ مردادماه ۱۴۰۳ بازدید کرد و با توضیحات سرمایه‌گذار، از مسائل و موانع پیشرفت پروژه اعم از اداری و اعتباری مطلع شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی  ضمن قول مساعد بر تلاش برای مرتفع کردن مشکلات طرح، بر تمرکز دستگاه‌های اجرایی به ویژه در مرکز استان بر رفع موانع سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تاکید کرد و افزود: وظیفه بخش دولتی، تسهیل سرمایه‌گذاری و تدبیر پیشرفت‌های تسهیل‌گر اداری است تا در زنجیره‌ای از اتفاقات پیش‌رونده، شاهد رونق و رواج سرمایه‌گذاری، کاهش بیکاری، کاهش معضلات اجتماعی، ایجاد منابع پایدار درآمدی و… در استان باشیم. 

در این بازدید هادی شاه‌وردی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، مساحت مجتمع را ۵۵۰ متر، زیربنای مستحدثات را ۲۵۰۰ متر شامل واحدهای اقامتی، پذیرایی، تفریحی، بازارچه صنایع‌دستی، مرکز سلامتی، پارکینگ و… و میزان سرمایه‌گذاری در طرح را ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: برای تکمیل این مجتمع گردشگری ۱۰۰ میلیارد از طریق منابع بانکی در قالب تسهیلات اعتباری حوزه گردشگری تأمین خواهد شد. 

شاه‌وردی در ادامه‌ی سفر به قاین از برخی پروژه‌های حوزه‌های گردشگری و میراث‌فرهنگی بازدید کرد.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403050300124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha