برگزاری اولین گروه‌کاری خدمات استان کرمان

سرپرست معاون سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از برگزاری اولین گروه‌کاری خدمات زیرگروه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد.

به گزارش میراث آریا، محمدحسین تجلی گفت: برای رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاران بخش گردشگری استان کرمان ۳ مرداد ۱۴۰۳ اولین گروه‌کاری خدمات زیرگروه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در اداره‌کل میراث‌فرهنگی کرمان برگزار شد.

سرپرست معاون سرمایه‌گذاری کرمان افزود: این گروه‌کاری با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی عضو و بانک‌های عامل تشکیل و مشکلات استمهال وام سرمایه‌گذاران و چالش‌های سرمایه‌گذاران در مناطق نمونه گردشگری دلفارد جیرفت و بندر هنزا شهرستان رابر مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

او در ادامه بیان کرد: در خصوص موارد مطروحه مقرر شد بانک عامل و دستگاه‌های اجرایی عضو برای رفع مسائل سرمایه‌گذاران اقدامات لازم را انجام داده و با اعلام نتایج به اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان کرمان، این اداره‌کل برای رفع موانع نسبت به طرح و ارجاع چالش‌ها در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اقدام کند.

تجلی در پایان خاطرنشان کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با هدف کمک به تسریع، تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه‌تمام و حمایت و کمک به سرمایه‌گذاران در رسیدن به مقصد و هدف سرمایه‌گذاری، در استان فعال و اداره‌کل میراث‌فرهنگی کرمان به‌عنوان دبیر گروه‌کاری خدمات این کارگروه پیگیر مشکلات و رفع موانع سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری، صنایع‌دستی و میراث‌فرهنگی از طریق کارگروه رفع موانع تولید است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403050400175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha