فعالیت مراکز درمانی و دارویی هلال‌احمر کرمان در گرم‌ترین روزهای سال

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از تداوم خدمات و فعالیت ۱۶ مراکز درمانی و دارویی این جمعیت در سراسر استان در گرم‌ترین روزهای سال خبر داد.

به گزارش میراث آریا، مجید اشرف گنجویی با اشاره به استقرار گنبد حرارتی در روزهای گرم سال و تعطیلی ادارت و مراکز دولتی بیان کرد: کارکنان مراکز درمانی، توانبخشی و دارویی جمعیت هلال‌احمر استان کرمان در این روزهای گرم همچنان در حال خدمت رسانی به مراجعین این مراکز هستند.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با اشاره به فعالیت ۱۶ مرکز درمانی و دارویی در سطح استان افزود: مجتمع بهداشتی، درمانی و توانبخشی شهید مغفوری خدمات فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، شنوایی سنجی و خدمات تخصصی دندانپزشکی را به صورت دائمی به مراجعه کنندگان ارائه می دهد.

او خاطرنشان کرد: همچنین درمانگاه‌ها و داروخانه هلال‌احمر در شهرستان‌های کرمان، سیرجان، رفسنجان، بم و شهربابک نیز همچون روزهای دیگر سال مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.

اشرف گنجویی ضمن تشکر و قدردانی از پرسنل و کارکنان حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمان تصریح کرد: تمامی این مراکز به صورت ۲ شیفت صبح و عصر فعال هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403050700288
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha