آغاز رویداد صنایع‌دستی و گردشگری خلاق در رفسنجان

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی رفسنجان از آغاز رویداد صنایع‌دستی و گردشگری خلاق با همکاری دستگاه‌های اجرایی، مراکز علمی و شرکت‌های معدنی شهرستان خبر داد.

 به گزارش میراث آریا، حسن حسینی در خصوص رویداد صنایع‌دستی و گردشگری خلاق رفسنجان گفت: این رویداد با همکاری مرکز رشد دانشگاه ولی‌عصر (عج)، فرمانداری، شورای شهر و شهرداری رفسنجان، پارک علم و فناوری استان، اتاق بازرگانی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث‌فرهنگی شهرستان و حمایت مالی و معنوی شرکت همگامان مس، مجتمع مس سرچشمه و مجموعه خانه حاج آقا علی برنامه ریزی و اجرایی شده است.

رئیس میراث‌فرهنگی رفسنجان افزود: هدف از برگزاری این رویداد جلب حمایت‌های علمی، آموزشی مراکز علمی شهرستان در کنار همراهی بخش اجرایی و خصوصی در پشتیبانی از توسعه کسب و کارهای حوزه صنایع‌دستی و گردشگری برای استفاده از الگوهای نوین کسب و کار و توسعه محصول محور است.

او اظهار کرد: مهلت دریافت ایده‌ها تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ بوده و اختتامیه و تقدیر از ایده‌های برگزیده ۱۹ آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت رویداد به آدرس https://sites.vru.ac.ir/events  نسبت به ارسال ایده‌های خود اقدام و در صورت نیاز با شماره تلفن ۰۳۴۳۴۲۰۰۳۰۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403050800330
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha