افتتاح انجمن خیرین میراث‌فرهنگی آذربایجان شرقی

با حضور با حضور مشاور قائم مقام وزیر انجمن خیرین میراث‌فرهنگی آذربایجان‌شرقی در راستای بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی برای حفاظت، مرمت و انتقال آثار تاریخی به انسال آینده، رسماً شروع به‌ کار کرد.

به‌گزارش میراث آریا،  انجمن خیرین میراث‌فرهنگی استان آذربایجان‌شرقی امروز دوشنبه ۸ مردادماه ۱۴۰۳ با حضور فریدون فعالی مشاور قائم مقام وزیر، احمد حمزه‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان آذربایجان‌شرقی و اعضای انجمن خیرین میراث‌فرهنگی استان، رسماً آغاز به کار کرد.

طی این مراسم احمد حمزه‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی طی حکمی به‌عنوان رئیس انجمن خیرین میراث‌فرهنگی استان و سعید جلالی مدیر انتشارات ستوده خیر و مؤسس مدارس «نیکان آینده» نیز به‌عنوان نایب رئیس این انجمن در استان آذربایجان‌شرقی منصوب شد.

انجمن خیرین میراث‌فرهنگی از ابتکارات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی‌ست که به‌دنبال بهره‌مندی از مشارکت و ظرفیت‌های مردمی در راستای حفاظت، مرمت و انتقال میراث ارزشمند تاریخی- فرهنگی به انسال آینده از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد و دفتر انجمن خیرین میراث‌فرهنگی استان آذربایجان‌شرقی به‌عنوان بیست و دومین استان از کشور ایران، رسماً آغاز به فعالیت کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403050900421
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha