پارک اسکان مسافر یاسوج میزبان نمایشگاه مکتب الشهدا می‌شود

با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد پارک اسکان ماسفر یاسوج از تاریخ ۱۲ مرداد تا ۲۰ شهریور۱۴۰۳،میزبان نمایشگاه مکتب الشهدا خواهد بود که به مناسبت برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان برگزار می‌شود.

به گزارش میراث‌آریا ، در سومین نشست پشتیبانی از نمایشگاه و تماشاخانه مکتب الشهدا، دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان بویراحمد در محل برگزاری این رویداد، به بحث و تبادل نظر درباره آخرین وضعیت برگزاری نمایشگاه، نیازمندی‌ها و هماهنگی‌های بین‌بخشی پرداختند.

این جلسه با حضور فرماندار بویراحمد، معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح، جانشین سپاه انصارالحسین یاسوج و دبیر اجرایی نمایشگاه برگزار شد.

 این نمایشگاه به عنوان بخشی از برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان دارای حدود ۱۳۰ غرفه، خیمه بزرگ عاشورایی، میز خدمت و موکب‌های متنوع برای تمامی اقشار جامعه از جمله کودکان و نوجوانان تا دانشگاهیان است.

به‌زودی تمامی مراحل برگزاری آن به اتمام خواهد رسید.

در این نشست، شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر یاسوج و مادوان و همچنین نمایندگان ادارات مختلف نظیر برق، آب، شهرک‌های صنعتی و اداره راه، پیشنهادات خود را مطرح کرده و آمادگی خود را برای همکاری در برگزاری این رویداد اعلام کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403051100531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha