آمادگی ۶ هزار داوطلب کادر درمان جمعیت هلال احمر برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: حدود شش هزار داوطلب کادر درمان این جمعیت، با انجام ثبت‌نام برای ارائه خدمت به زائران اربعین در مرزهای شش گانه اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش میراث‌آریا، یعقوب سلیمانی روز شنبه ١٣ مردادماه ١٤٠٣ در بازدید از طرح ملی اربعین حسینی در مرز باشماق مریوان گفت: با وجود ثبت‌نام این تعداد کادر درمان برای خدمت در پایگاه‌های این جمعیت، مشکلی در ایجاد و برپایی پایگاه امداد و نجات در این مسیر برای رفاه حال زائران نخواهیم داشت.

دبیرکل جمعیت هلال احمر افزود: بررسی‌ها و نیازسنجی‌های لازم در کشور عراق و مسیر حرکتی برای جانمایی پایگاه‌های امداد و نجات امری ضروری است.

او بر ضرورت همکاری در راستای خدمت به زائران حسینی و افزایش خدمات با تمام ظرفیت موجود در جمعیت هلال احمر در مرز باشماق تاکید کرد.

سلیمانی ادامه داد: با بررسی‌های لازم برای ایجاد پایگاه‌های سیار امداد و نجات هر چه سریعتر اقدام کرده تا هماهنگی‌های لازم انجام شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان هم گزارشی از عملکرد ۲ سال گذشته در مرز باشماق و نحوه خدمات‌دهی به زائران حسینی ارائه داد.

پیام جلالی ادامه داد: تجهیز کردن پایگاه‌های امداد و نجات در مریوان و مرز باشماق از موارد مهمی است که در راستای ارائه بهتر خدمات ضروری است و همکاری لازم با ستاد اسکان زائران حسینی، ایجاد پایگاه امداد و نجات در کشور عراق در مسیر حرکتی زائران انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403051300580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha