نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اردبیل آینه هنر اقوام ایرانی است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اردبیل با حضور صنعتگرانی از ۳۱ استان کشور آینه هنر اقوام ایرانی است.

به گزارش میراث آریا، حسن محمدی ادیب امروز ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۳ در بازدید از مراحل آماده‌سازی محل برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اردبیل، گفت: چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اردبیل با حضور صنعتگرانی از ۳۱ استان کشور آینه هنر اقوام ایرانی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: استقبال هنرمندان صنایع‌دستی کشور از این نمایشگاه چشم‌گیر بوده و از همه استان‌ها تقاضای حضور در چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اردبیل را داشتیم که درنهایت با ۱۴۰ غرفه توانستیم میزبان طیف گسترده‌ای از فعالان حوزه صنایع‌دستی باشیم. 

او تاکید کرد: این نمایشگاه را می‌توان به عنوان گردهمایی بزرگ خانواده صنایع‌دستی کشور نیز در نظر گرفت که از ۱۴۰ غرفه حاضر ۱۱۰ غرفه به صنعتگران سایر استان‌ها و ۳۰ غرفه نیز به صنعتگران داخل استان اختصاص دارد. 

محمدی ادیب با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در روز دوشنبه، ادامه داد: چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اردبیل از ۱۵ تا ۱۹ مرداد ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل در جنب مجموعه تفریحی توریستی دریاچه شورابیل دایر خواهد بود و عموم هم استانی‌ها و گردشگران عزیز حاضر در استان هر روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403051400694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha