برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه شاغلان صنایع‌دستی در کردستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه شاغلان صنایع‌دستی خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا، منصور مهرزاد گفت: در این دوره‌های آموزشی به مباحثی همچون آشنایی با مفاهیم برند و برندسازی، ثبت نشان تجاری و آشنایی با بسته‌بندی در صنایع‌دستی و سایر فعالیت‌های مربوطه ازجمله طراحی، فرم و ارگونومی و گرافیک به صورت اختصاصی پرداخته شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با بیان اینکه در این مهم هدایت به مشارکت مؤثر و فعال در زمینه‌های مختلف صنعتگران و همکاری با همدیگر مورد تائید بوده است اظهار کرد: کارآفرینی در صنایع‌دستی، مدیریت کسب‌وکار، بازاریابی و فروش در صنایع‌دستی، بسته‌بندی، گمرکات، مواد اولیه، قوانین کار، صادرت، نمایشگاهی، طراحی و ... از مباحث مهم در این آموزش‌ها بوده است.

مهرزاد افزود: این دوره‌های آموزشی در شهرهای کامیاران، مریوان، دیواندره، سقز، کامیاران و دهگلان برگزار و در سایر شهرستان‌ها نیز برنامه‌ریزهای لازم برای برگزاری انجام‌ شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان یادآور شد: امیدواریم با یک برنامه‌ریزی مستمر و با تشکیل این دوره‌ها و انجام آموزش‌های لازم برای شاغلان صنایع‌دستی، شاهد رشد بیش از پیش در حوزه تولید، کارآفرینی، بازاریابی و فروش صنایع‌دستی در استان باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403052401294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha