لاهوتی: صالحی امیری سوابق علمی خوب و قابل قبولی دارد

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: صالحی امیری به‌مدت هشت سال معاونت پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام را در کارنامه خود دارد.

مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با خبرنگار میراث آریا گفت: صالحی امیری گزینه پیشنهادی برای وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیشینه، سوابق علمی خوب و قابل قبولی دارد.

لاهوتی گفت: صالحی امیری سیاستمدار و فعال علمی و فرهنگی است که همین موضوع از جمله دلایل محکم برای توجه به سوابق ایشان است. ایشان همچنین دارای مدرک دکتری مدیریت دولتی هستند و سابقه مسئولیت در سطح وزارت در دولت یازدهم را در کارنامه خود دارند.

وی تاکید کرد: صالحی‌امیری همچنین معاونت بررسی‌های راهبردی وزارت اطلاعات، ریاست کمیته اجتماعی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، و معاون پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام را در کارنامه اجرایی خود دارد که نمی توان آنها را نادیده گرفت.

لاهوتی به شرح سوابق علمی، فهرست عناوین کتاب‌ها و مقالات صالحی امیری پرداخت و گفت: ایشان دانشیار و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و مدیر گروه مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی این دانشگاه است و مؤلف کتاب هایی با عنوان مفاهیم و نظریه‌های فرهنگی، فرهنگ و مدیریت سازمان‌های فرهنگی، مبانی سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی، انسجام ملی و تنوع فرهنگی، دیپلماسی فرهنگی، آسیب‌شناسی فرهنگی در ایران، الگوی ارتقای سرمایه فرهنگی در ایران، مدیریت منازعات قومی در ایران است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403052401332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha