۲ اخطار در بازدید نظارتی مجتمع‌های بین راهی ویژه اربعین در شهرستان زرندیه

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرندیه گفت: در دومین دور بازدیدهای ویژه اربعین حسینی به دو مجتمع‌ گردشگری بین‌راهی شهرستان زرندیه اخطار داده شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، زهرا رنجبر امروز ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ گفت: دومین دور بازدیدهای نظارتی از واحدهای خدماتی بین‌راهی در راستای ساماندهی و ارتقای سطح خدمات و بهبود وضعیت نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی توقفگاه‌ها در شهرستان بازدید نظارتی مشترکی با حضور نمایندگانی از فرمانداری، اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای، شبکه بهداشت، میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در محورهای مواصلاتی شهرستان زرندیه انجام شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرندیه با اشاره به اینکه این بازدیدها با هدف تجهیز و رفع مشکلات و کمبودهای احتمالی و و رعایت اصول ایمنی و بهداشتی  انجام شده است افزود: در این بازدیدها یک تذکر و دو اخطار صادر شد که بیشتر این تذکرها با موضوع رعایت بهداشت و تجهیز نمازخانه‌ها بودند.

او با تاکید بر اینکه بازدیدهای ویژه تا پایان اربعین ادامه خواهد داشت و واحدهایی که  اخطار کتبی دریافت کنند بایستی در سریع‌ترین زمان به رفع ایرادات مراکز مورد نظر اقدام کنند افزود: در این بازدیدها امکاناتی از قبیل وجود فرش مناسب، سیستم گرمایشی و سرمایشی مطلوب، روشنایی اتاق، تامین آب مناسب و رعایت بهداشت در سرویس‌های بهداشتی از مهم‌ترین شاخصه‌های نظارتی هستند مورد بررسی قرار می‌گیرند.

رنجبر ادامه داد:  مسافران و زائران این شهرستان می‌توانند کماکان در صورت مشاهده تخلف مراتب را به  سامانه یکپارچه ۰۹۶۲۹ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403052501369
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha