نرخ‌نامه و مجوز مراکز اقامتی در سامانه نماد بارگذاری شده است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: نرخ‌نامه و مجوز مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری در سامانه نماد به آدرس Namad.mcth.ir بارگذاری شده است.

به گزارش میراث‌آریا سید جواد موسوی امروز پنجشنبه 25 مرداد ماه 1403 با اعلام این خبر افزود: سامانه Namad.mcth.ir با هدف جلوگیری از گرانفروشی مراکز اقامتی و سایت‌های رزرواسیون، شفاف‌سازی قیمت‌ها و فراهم آوردن امکان مشاهده نرخ‌نامه واحدهای گردشگری برای عموم، ایجاد شده است و اطلاعات اولیه مسافران در خصوص تاسیسات گردشگری شامل نشانی، درجه، امکانات، خدمات و نرخنامه در سامانه اینترنتی مذکور در دسترس عموم قرار گرفته است.  

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: اطلاعات مندرج در سامانه مذکور به‌صورت مستقیم و آنلاین از سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات تاسیسات گردشگری (جانا) استخراج می‌شود و در این سامانه بارگذاری می‌شود.

او گفت: کاربران نماد می‌توانند با ورود به سامانه Namad.mcth.ir و انتخاب استان، شهرستان و نوع مرکز شامل هتل، هتل‌آپارتمان، زائرسرا، متل، اقامتگاه بوم‌گردی و غیره از ستاره یا درجه و نرخ مصوب واحد مورد نظر مطلع شوند تا علاوه بر آگاهی از مجوز داشتن واحد مربوطه مانع از سوءاستفاده‌های احتمالی درباره افزایش نرخ شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403052501392
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha