شمار مترددین مرز مهران از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر گذشت/ ۳۳ درصد زوار از مرز مهران به کشور وارد شدند

استاندار و رییس ستاد اربعین استان ایلام گفت: شمار مترددین از مرز مهران از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر گذشت و ۳۳ درصد زوار از مرز مهران به کشور وارد شدند.

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز دوشنبه ۲۹ مردادماه در حاشیه بازدید از پایانه شهید سلیمانی مرز مهران در گفت‌وگو با میراث‌آریا اظهار کرد: از اول صفر تاکنون، شمار مترددین از مرز مهران از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر گذشت که از این تعداد حدود یک میلیون و ۲۱۰ هزار زائر از مرز خروج داشتند و مابقی از مرز مهران وارد کشور شدند.

استاندار ایلام افزود: تاکنون ۳۳.۶۵ درصد کل زواری که از مرز مهران به کشور عراق رفتند از طریق همین مرز وارد کشور شدند و روز به روز بر تعداد ورودی‌های به کشور از طریق مرز مهران افزوده می‌شود.

بهرام نیا ادامه داد: از بامداد تا ساعت ۷ صبح امروز هم بیش از ۷۰ هزار تردد از  مرز مهران به ثبت رسیده است که از این میزان، ۳۳ هزار زائر از کشور خارج شدند.

شمار مترددین از مرز مهران از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر گذشت/ ۳۳ درصد زوار از مرز مهران به کشور وارد شدند

رییس ستاد اربعین استان ایلام اضافه کرد: راه های مواصلاتی استان روان و بدون هیچ ترافیکی است و زوار پس از رسیدن به مرز مهران در میدان اربعین و پایانه شهید سلیمانی مرز مهران از آنها پذیرایی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403052901680
دبیر مدیر سیستم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha