استمرار بازدیدهای کمیته نظارت از مجتمع‌های خدماتی بین راهی استان اردبیل

کمیته نظارت بر مجتمع‌های خدماتی بین راهی استان اردبیل با فرا رسیدن ماه آخر تابستان و همزمان با سفرهای اربعین بازدید از این مراکز را تشدید کرد.

به گزارش میراث آریا، معاون گردشگری استان اردبیل از افزایش بازدیدهای کمیته نظارت بر مجتمع‌های خدماتی بین راهی در روزهای اخیر خبر داد.

یحیی نجارقابل گفت: با نزدیک شدن به ماه آخر تابستان و افزایش سفرها به مقصد استان اردبیل و همچنین با توجه به قرار گرفتن در ایام اربعین حسینی و رشد چشم‌گیر سفرهای خروجی از استان به مقصد کربلای معلی، بازدیدهای نظارتی از مجتمع‌‎های خدماتی بین راهی استان به منظور رفاه حال مسافران تشدید شده است.

او افزود: این بازدیدها از سوی کمیته نظارت استانی و با مشارکت دستگاه‌های مرتبط به صورت مستمر از مجتمع‌های خدماتی بین راهی، مساجد، نمازخانه‌ها، فروشگاه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، جایگاه‌های سوخت و رستوران‌ها انجام می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل تاکید کرد: این کمیته متشکل از نمایندگان اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، استانداری، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، ستاد اقامه نماز، شرکت نفت و دانشگاه علوم پزشکی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403053001710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha