مصدومیت ۱۸ زائر ایرانی در سانحه تصادف اتوبوس در عراق/ انتقال مصدومان به کشور از مرز شلمچه خوزستان

دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم‌پزشکی آبادان از مصدوم شدن ۱۸ زائر ایرانی بر اثر تصادف یک دستگاه اتوبوس با پل سیمانی در عراق خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، افشین دریانبرد در جمع خبرنگاران گفت: در حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس با پل سیمانی که ساعت ۵:۱۰ بامداد ۳۰ مردادماه در محور بصره به ناصریه رخ داد، ۱۸ زائر ایرانی مصدوم شدند.

دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم‌پزشکی آبادان افزود: به دنبال این حادثه ساعت ۱۰:۴۵ پس از تماس با مرکز پست فرماندهی حادثه ICP مستقر در مرز شلمچه مبنی بر وقوع این حادثه، بلافاصله مقدمات تحویل حادثه‌دیدگان توسط مسئول پست فرماندهی حادثه ICP در دستورکار قرار گرفت.

او تصریح کرد: سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با هماهنگی پست فرماندهی حادثه ICP، از نزدیکترین پایگاه‌های سیار اورژانس ۱۱۵ مستقر در شلمچه خوزستان به نقطه صفر مرزی اعزام و  ۱۸ مصدوم از راه مرز شلمچه به کشور منتقل شدند.

دریانبرد بیان کرد: پس از رسیدن خودروهای اورژانس و تحویل مجروحان، اقدامات تریاژ و امداد بر بالین مصدومان انجام شد و ضمن دریافت خدمات درمانی در نقطه صفر مرزی، کارشناسان اورژانس ۱۱۵ مصدومان را به بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان انتقال دادند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403053101784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha